lördag 21 juli 2012

Idag är jag på bröllop!

Idag gifter sig min bästa vän så idag är det fest. Och dagen till ära fick jag en fråga om jag kunde tänka mig att göra en bordsdekoration till brudparet och så klart kunde jag det ;)
Så jag gick och grundade ett tag på vad jag skulle hitta på och till slut så blev det en liten canvastavla som de kan ställa på bordet...

Today, my best friende get married, so today it´s a party. And to honor the day I got a question if I could think of to make a table decoration for the couple and of course I could do it ;)
So I went and founded a hold of what I could do and eventually it became a little Canvas that they can put on the table ...










Så ett STORT GRATTIS till Melle & Martin som blir Herr och Fru idag!

So a BIG CONGRATULATIONS to Melle & Martin who become Mr. and Mrs. today!

Kram / Hugs




3 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilken fin tavla. Vilken bra ide att göra en tavla att ha på bordet. Blir så personligt.

Kram Anna

Marita Johansson sa...

Sååå himlans fiiin

Kraaam

Anna sa...

Helt underbar!!
Kramis