fredag 2 december 2011

DT Scrapbutiken - Post-it

Idag har jag visat dessa två julkort med Post-it lappar i hos Scrapbutiken. Läs mer här.
Men jag har ju gjort två till så jag visar dem också på slutet. Men de är allihopa ungefär likadana, bara papper och blommor som skiljer lite.

Today I showed these two cards with Post-it notes in at Scrapbutiken. Read more here.
But I've done two so I show them too at the end. But they're all pretty much the same, only paper and flowers that differ little.





Men nu är jag på väg upp till Stockholm för att umgås med min bror och hans familj.
På lördag ska jag vara med på träffen hos ScrapPerra och det ska bli så roligt.
Så ha en riktigt skön helg.

But now I'm heading up to Stockholm to hang out with my brother and his family.
On Saturday, I will attend the scrapmeeting at ScrapPerra and it will be so much fun.
So have a nice weekend.

Kram / Hugs

2 kommentarer:

Carina sa...

Fina allihopa:) Ha så kul i helgen. Christin "Umenorskan " en av mina goa pysselvänner ska också till Scrapp- Perra i helgen.
Kramis

Marita Johansson sa...

Sååå fiina