lördag 9 april 2011

Tag det rätta å lägg en röst!

Nio stycken underbara bidrag kom det in till min utmaning och jag har väldigt svårt att plocka ut min favorit så jag behöver lite hjälp ;)
Så jag har startat en liten röstning i högerkanten, en röst per person :)
Här kommer bidragen, men gå gärna in på deras sidor och kika för fler fina bilder och för att se vad som döljer sig på insidan ;)



























Visst är det helt otroliga bidrag?
Så passa på och lägg din röst för den avslutas den 11 april klockan 18,00.
Lycka till!

5 kommentarer:

Susy sa...

Alla är verkligen superfina men jag röstar på nr:5 Snojbi!

KRAM SUSY

Malin sa...

Wow så många fina altrade Cloettor...
Min röst går till nr 8, Nick...därför att jag är så barnsligt förtjust i påskägg! Undrar just om jag får något i år?

Fredda sa...

Jag la min röst på DesignAnnique : )

pojjo sa...

jätte fina bidrag... men min favorit är snojbis häftiga burk

Gunvors Blogg sa...

Min röst går till nr 1.Dikten: Livet är inte de dagar du levt utan de dagar du minns.Sanningens ord! Underbar liten flicka .