fredag 4 mars 2011

En snabbis innan det bär iväg...

... till Karlstad :D
Som jag har längtat. Men nu bär det av, ska upp och leverea lite grejor jag sponsrar träffen med och sen SOVA länge så jag är pigg till i morgon.
Men först vill jag bjuda på ett kort då det blir lite tyst här under lördagen men på söndag får ni kika in då jag gästar Kenny K.

Har försökt att hålla mig till så mycket vitt jag kunde men det är en utmaning då jag ÄLSKAR motivstämplar.




Jag vet att meningarna är väldigt delade om vad man tycker om dessa stämplar och jag är jättenyfiken på vad ni tycker så lämna gärna en kommentar.

Men nu ska jag åka!
Ha en skön helg allihoppa, och flera av er träffar jag i Karlstad!
Ska bli såååååååååååååå kul!
Kram

7 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Det här kortet gillar jag skarpt.Tycker dessa stämplar är jättecoola!

Kram!

Susy sa...

Vilket coolt kort!
Ha det så kul i Karlstad!
Nästa gång kommer jag också!!!!!

KRAM SUSY

Carina sa...

Läckert kort, och ha så kul i Karlsted.Trevlig Helg/Carina

Anonym sa...

Kortet blev coolt. Stämpeln är häftig på ditt kort men nog inget för mig;)
Tyvärr kommer jag inte till Karlstad. Barnvakten är sjuk och jag är sjukt ledsen.
Nåja nästa gång vill jag också vara med där och scrappa. Så nu börjar jag ladda.

Unknown sa...

Super snyggt!!
Trevlig helg Elin

Charlotte sa...

Kortet är jättefint! Jag tycker egentligen att stämplarna är hemska :) men samtidigt är det så befriande att inte allt scrappat måste vara så himla sött & gulligt jämt så jag gillar dem ändå! :)

Cornelia sa...

Jag tycker tusen gånger bättre om de här stämplarna än t ex Magnolia (som i mina ögon ser ut som flodhästar i ansiktet... sorry alla som älskar dessa groteska figurer!)!

Du har skapat ett superläckert kort i en svår färg! Inte direkt likt "Kattiz" men det är ju så härligt, du behärskar ALLT!

Ha en underbar helg!