måndag 8 november 2010

Snögubbe

Idag tänkte jag bjuda på ett julkort som inte är i de klassiska julfärgerna utan i mer somriga färger.Turkosgrönt, rosa och gulbrunt. Och ytterligare ett kort till SS julkortsutmaning :)


Stämpeln är en Lily of the Valley snögubbe. Bakom bilden har jag använt mig av.... ja vad jag ska kalla det vet jag inte men man brukar använda det som bordsdekoration bland annat. :) Köpt metervis och är som limmade trådar lite huller om buller, har länge funderat på vad jag skulle använda det till och nu var det dags.


Insidan höll jag ganska enkel. Stjärnorna är en die från Magnolia.



Idag har vi haft en scrapträff på Cloetta igen. Lika kul varje gång att träffas och pyssla. Ska visa i veckan vad jag åstakom. Två klara kort och ett tredje påbörjat. Blev jul för hela slanten men ska jag hinna göra 11 julkort till julkortsutmaningen får jag ligga i. Har ju även lite annat skoj som ska hinnas med ;)

På återseende!

Inga kommentarer: