lördag 11 september 2010

Skapat av freebiessidorna

Tänkte visa tre kort jag gjort av så kallade freebies, jag har hittat dem på de sidor jag laggt ut som tips.Det var en riktigt rolig utmaning att matcha papper och bilder från olika sidor!

Först ut är ett julkort jag gjort, hittade en fin pepparkaka med jultext som jag tyckte passade, texten glossade jag så den ser nästan ut som glassyr.

Sen gjorde jag ett halloweenkort (älskar Halloween)... Huset målade jag med mina PROmarkers, bilden var en av flera på ett färgläggningsark för barn.

Har även glossat fönstrena och glittrat fladdermössen.

Och texten glossade jag för att få den rätta kladdiga känslan ;)

Ytterligare ett Halloweenkort men med pumpor. Kanske ska tillägga att bilder och papper är från freebiessidorna men texterna sökte jag fram på Google, skrev bara "texter God Jul" och "texter Halloween".

Även isidan fick lite text och dekoration. Mycket nöje!


Vill bara påminna om att i morgon söndag den 12 är sista dagen att vara med på min Bloggcandy så skynda ocg var med vet ja!

Imorgon kommer jag att delta i Linköpingsscrappen inne på John Bahuerskolan och det ser jag fram emot :) Glad att jag lyckades bli av med jouren en dag så jag kan träffa lite trevlioga scrappmänniskor och shoppa lite...

Inga kommentarer: